dag 2 - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van Corrie en René - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van Corrie en René - WaarBenJij.nu

dag 2

Blijf op de hoogte en volg Corrie en René

29 Mei 2015 | Verenigde Staten, Denali

Vandaag gaat het dan echt beginnen.
Vanmorgen heeft men ons teruggebracht naar het vliegveld waar het kantoor van de autoverhuur is gevestigd.
Hier hebben wij de auto opgehaald, een Buick Verano, en omdat wij het een en ander moesten inslaan zijn we dwars door Anchorage gereden op zoek naar een supermarkt.
Zo leer je de auto goed kennen en ook het gedrag van de Amerikaanse chauffeur.
Het was even een beetje spannend maar dat duurde niet al te lang en wij voelden ons al vrij snel op ons gemak in deze auto.
Wij zijn vandaag op weg gegaan naar Denali N.P. een afstand van 281 mijl, dit is 450 kilometer.
Een indrukwekkende omgeving met als hoogtepunt een geweldig mooi uitzicht op de besneeuwde Mount Mckinley met een bijna onbewolkte hemel.
Het gezegde hier is als je Mckinley ziet tegen een blauwe hemel dan ben je van harte welkom.
Onderweg hebben wij nog geen beren gezien maar wel 2 elanden bij een rivier maar wij konden hier niet stoppen om te fotograferen.
Morgen hopen wij wel wild te zien en te fotograferen als wij het Nationaal Park gaan bezoeken.
Hiervoor hebben wij een hele dag uitgetrokken.
We zijn benieuwd!

• 29 Mei 2015 - 05:29

Dietmar Und Ursula:

Hallo ihr Beiden,

ja wir sind auch gespannt, und wie die Amerikaner sagen:
    Herzlich willkommen in Alaska!

Viele Grüße aus Duitsland
    Dietmar und Ursula

• 29 Mei 2015 - 11:19

Inez:

Ben alweer een dagje te laat, wel benieuwd hoe het vandaag zal gaan, beren op de weg of niet. Jullie zien die toch nooit haha!! Geniet ervan, ik pas wel op jullie huuske en zit nu aan een lekker bakkie koffie.