dag 5 - Reisverslag uit Fairbanks, Verenigde Staten van Corrie en René - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Fairbanks, Verenigde Staten van Corrie en René - WaarBenJij.nu

dag 5

Blijf op de hoogte en volg Corrie en René

01 Juni 2015 | Verenigde Staten, Fairbanks

Vandaag zijn wij van Fairbanks naar het plaatsje Tok gereden, een afstand van ongeveer 300 km.

Eigenlijk een dag om een afstand te overbruggen, want onderweg konden wij alleen genieten van het natuurschoon en de indrukwekkende landschappen, en dat is natuurlijk geweldig, maar interessante
plaatsen waren er niet om te bezoeken.

Maar een ding was wel belangrijk, wij hebben “Moose” gezien, en uiteraard gefotografeerd.
Ook was er een parkeerplaats met een prachtig uitzicht, en daar konden wij de Amerikaanse zeearend of Bald Eagle fotograferen.
Deze foto sturen wij nog niet mee, want die moet bewerkt worden.

Het plaatsje Tok ligt op de kruising van 2 belangrijke Highways, n.l. de Glenn highway en de Alaska highway.

Veel is hier niet te halen, dus waarschijnlijk zijn wij morgen al weer vroeg op pad.

Even wat huishoudelijke mededelingen,

Dietmar und Ursula, Prosit mit Lèsprit D`Helmond.
Viele Gruessen.

Groetjes en tot de volgende keer.

• 01 Juni 2015 - 16:07

Inez:

Uiteraard benieuwd naar de foto van de zeearend, maar wat een mooie reis maken jullie, wel een beetje jaloers.
    Eerst mijn conditie maar eens opkrikken, die hebben jullie al.
    Geniet morgen maar weer lekker, hier is het vandaag mooi weer, morgen weer regen, goed voor jullie tuin!!

Groetjes van de buurtjes, ook van Vic, die praat ik af en toe bij.