dag 16 - Reisverslag uit Palmer, Verenigde Staten van Corrie en René - WaarBenJij.nu dag 16 - Reisverslag uit Palmer, Verenigde Staten van Corrie en René - WaarBenJij.nu

dag 16

Blijf op de hoogte en volg Corrie en René

12 Juni 2015 | Verenigde Staten, Palmer

Vandaag hebben wij weer een flinke rit moeten maken, namelijk 405 kilometer, om in Palmer aan te komen in de Knik River Lodge.
Deze lodge ligt aan het einde van een 11,5 mijl lange weg in de middle of nowhere.
Vanavond gaan wij hier dineren in een Mongoolse Yurt, we zijn benieuwd.
Onderweg hebben wij weer genoten van de prachtige panorama’s met als hoogtepunt de Matanuska Glacier, een van Alaska’s bekendste en grootste gletsers, een gigantische rivier van wit ijs die door het dal van de Chugach Mountains gaat.
Deze gletser is een van de weinig groeiende gletsers in Alaska.
We zitten nu weer in een cabin, zie foto, met alles erop en eraan.
Het uitzicht is prachtig op de rivier en de bergen.
Groetjes en tot morgen.

• 12 Juni 2015 - 07:12

Dietmar Und Ursula :

Hallo ihr Beiden,

langsam kommt ihr wieder zurück zu eurem Startpunkt. Ein sehr schönes Bild von dem Berg, das mir zeigt, dass das schöne Wetter wieder zurückgekommen ist. Wieviel tausend Bilder habt ihr denn schon aufgenommen?

Viele Grüße aus Modena und Duitsland
    Dietmar und Ursula

• 12 Juni 2015 - 11:30

Josée:

Hoi hoi reizigers.

Het is hier heit vandaag, 30 gr., dus de kachel kan uit. Jullie gaan er vandaag weer een spectaculaire
    dag van maken. Het is daar overal heel mooi. Monique vond het geweldig dat jullie deze reis maken.
    Ze is daar ook overal geweest, dus heel herkenbaar.
    En jullie boffen, dat jullie zoveel verschillende dieren tegen komen. Het is wel de beste tijd van het jaar,
    om ze te zien.Vooral de beren met jonkies zijn leuk .
    Mooie foto's ook. Geniet ze nog een hortje en tot horens, how doe.Josée.

• 12 Juni 2015 - 12:16

Hennie Van Gerwen:

Lijkt me erg leuk om in zo'n cabin te zitten. Ik ga eens zoeken of ik die ook een kan boeken in Schotland.
    Mooie foto's hebben jullie gestuurd maar dat zijn we van jullie wel gewend. De natuur is mooi maar soms moet je die wat ver zoeken. En jullie waren zo verstandig om dat weer te gaan doen. Groetjes Hennie

• 12 Juni 2015 - 19:19

Marijke En Jack:

hallo Corrie en René,
    We schreven op dag 15 dat we weer thuis waren, maar dat is vandaag op dag 16 van jullie reis.
    Door die vakanties raak
    je volkomen de tel en tijd kwijt. Lenie en Henk kwamen een paar uur na ons thuis.
    Waren ipv naar Normandië, waar het slecht weer was, naar Valencia gegaan, scheelt ook bijna niks.
    Wij zijn naar de Provence geweest ipv naar het westen van Frankrijk, ook omdat het daar slecht was.
    Dat noemen ze luxe-problemen.
    Groeten Marijke en Jack