dag 17 - Reisverslag uit Nata, Botswana van Corrie en René - WaarBenJij.nu dag 17 - Reisverslag uit Nata, Botswana van Corrie en René - WaarBenJij.nu

dag 17

Blijf op de hoogte en volg Corrie en René

05 Juni 2014 | Botswana, Nata

Vandaag zijn wij weer op weg gegaan en nu naar Nata, ongeveer 3oo kilometer naar het zuiden.
Onze lodge heet Elephants Sands en het doet zijn naam eer aan.
Ze hebben hier een waterhole en vanavond voor het eten was het druk met de olifanten die kwamen drinken.
Later deze middag hebben wij een game drive gemaakt en wel olifanten en giraffen gezien maar nog steeds geen katachtige.
We zijn benieuwd of wij deze nog te zien krijgen.
Het is hier kleinschalig en als je bij avond nar je lodge wil gaat dat onder begeleiding omdat je olifanten etc. tegen kunt komen.

• 06 Juni 2014 - 11:08

Marijke En Jack:

Hallo Corrie en René. Prachtige reis en mooie foto's. We kunnen niet alles volgen en beantwoorden omdat wiifihier heel beperkt is. Blijkbaar is dat in de Bush van Afrika beter.
    Nog veel plezier en geniet er van.
    Groeten Marijke en jack

• 06 Juni 2014 - 15:52

Karin En Harrie:

Hopelijk zien jullie de katachtige nog wel, anders haal je de foto's van Zuid Afrika er maar bij. wel hele mooie foto's van al de vogels.

Nog een fijne reis. Wij gaan morgen ook op vakantie en kunnen misschien niet alles meer lezen, dat ligt aan de verbinding. we zijn over 2 of 3 weken terug, we zien wel.
    Geniet er nog van
    Groetjes Harrie en Karin