dag 24 - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Corrie en René - WaarBenJij.nu dag 24 - Reisverslag uit Gobabis, Namibië van Corrie en René - WaarBenJij.nu

dag 24

Blijf op de hoogte en volg Corrie en René

12 Juni 2014 | Namibië, Gobabis

Afgelopen dagen is het niet gelukt om internet te krijgen.
Nu zijn wij op ons laatste overnachtingsadres gekomen en hier kunnen wij wat internet minuten kopen.
Gelukkig, want het is niet fijn als je het de afgelopen weken goed hebt kunnen gebruiken en op het laatst van de reis niet meer.
Deze lodge ligt 26 kilometer na de grens met Botswana, dus zitten wij nu weer in Namibië.
Gisteravond hebben wij gegeten in het hotel en wij waren de enige blanken tussen al die donkere mensen die aan het eten waren.
Ook was onze tafel alleen voorzien van rode en witte wijn.
Wij gedroegen ons echt als kolonialen.
Nu zitten wij nog circa 250 kilometer verwijderd van het vliegveld waar wij morgen naar toe gaan om de auto in te leveren en in te checken.
We hopen dat wij vandaag en morgen nog wat dingen kunnen doen maar dat zien we nog wel.
Het is een prachtige lodge waar wij nu zitten en daar kunnen wij de tijd ook wel volmaken.
Morgen vertrekken in de avond richting Europa en wij hopen in de loop van zatermiddag weer thuis te zijn.
Heel hartelijk bedankt voor de interesse die getoond is wn wij vonden het heel leuk om het een en ander over onze reis te vertellen.
Voor ons is dit een heel goed naslagwerk.
Tot zaterdag, liefs Corrie en René.

• 13 Juni 2014 - 10:52

Dymphe:

Hallo Corrie en Rene,
    Jullie hebben de reis van je leven gehad.
    Ik heb erg genoten van jullie reisverslagen, maar ben toch blij dat jullie weer richting huiswaarts komen.
    Ik verwacht jullie a.s. zondagmiddag toch even op de koffie. Kan ik meteen zien of er alles nog op en aan zitten.
    Je weet maar nooit met al die wilde toestanden.

groetjes Dymphe

• 14 Juni 2014 - 16:34

Marijke En Jack:

Hallo Corrie en René,
    Goede vlucht terug naar huis. Wij hebben de verslagen in groepen van 4en meer gelezen omdat wij hier in de Bush minder internet hadden dan jullie.
    Wat een prachtige ervaring.
    Kun je weer een tijd op teren.
    Wij zijn benieuwd naar de foto,s, films en de verhalen.
    We zijn nu in Chalons en Champagne en komen morgen, zondag naar huis.
    Groeten
    Marijke en jack