dag 15 - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Corrie en René - WaarBenJij.nu dag 15 - Reisverslag uit Kasane, Botswana van Corrie en René - WaarBenJij.nu

dag 15

Blijf op de hoogte en volg Corrie en René

03 Juni 2014 | Botswana, Kasane

Omdat wij momenteel in de Chobe Safari Lodge zitten, moet er natuurlijk ook op safari gegaan worden, dus vanmorgen om 05.00 uur opgestaan voor een safari, welke om 06.00 uur begon.
Het Chobe National Park staat er bekend om, dat er veel katachtigen zitten, en ook olifanten, giraffen en nog vééééél meer, dus met volle verwachtingen er aan begonnen.
Wat hebben wij gezien?
Geen katachtigen, geen olifanten, wel giraffen, buffels en vele soorten antilopen.
Maar het stikt hier van de vogels, en op bijgevoegde foto`s kan je de kleine bijeneter zien, mooi op een rijtje met z`n achten.
Alles bij elkaar wel erg mooi, maar geen katachtigen, jammer!
`s-Middags hebben wij de boot genomen voor een safari op het water, want hier zitten erg veel nijlpaarden, krokodillen en ook olifanten en uiteraard veel watervogels.
Wat hebben wij hier gezien?
Wel nijlpaarden, wel olifanten, zelfs zwemmende olifanten, krokodillen en héééél veel prachtige vogels, waaronder een fantastische Afrikaanse visarend.
Dus wij hebben vandaag ontzettend genoten van dit vele moois.
Morgen gaan wij naar de Victoria Watervallen in Zimbabwe, wij zijn benieuwd.
Ondanks het feit dat wij erg veel doen hier, wordt je er niet moe van, en het geeft heel veel voldoening en energie.
Tot morgen.
Doeiii

• 04 Juni 2014 - 10:39

Josée:

Wat geinig, die foto met die vogels op een rijtje. Mooie vogels trouwens.
    Jullie zien wel erg veel in en op het water. Ik zie alleen zes snaterende eenden
    voor mijn raam in ons water - even wat brood gooien. Geniet lekker verder liefs Josée.

• 11 Juni 2014 - 21:43

Marijke En Jack:

Hallo Corrie en René.
    Wij zijn weer uit de Bush dus weer internet.
    Wat een belevenis. Prachtige natuur.
    Het doet ons goed dat wij ook bijeneters hebben gezien allen niet acht op een rij.
    Achter het nijlpaard zitten ook heel veel vogels, mooi.
    Hier hebben ze blauwe koppen maar dat komt natuurlijk va de Franse wijn, de bijeneters.
    Nog een mooie reis verder en tot ziens,
    Groeten Marijke en Jack