dag 13 - Reisverslag uit Katima Mulilo, Namibië van Corrie en René - WaarBenJij.nu dag 13 - Reisverslag uit Katima Mulilo, Namibië van Corrie en René - WaarBenJij.nu

dag 13

Blijf op de hoogte en volg Corrie en René

02 Juni 2014 | Namibië, Katima Mulilo

Vanmorgen zijn wij van ons paradijselijk onderkomen vertrokken en op weg gegaan naar Kongola, dichtbij de Botswaanse grens.
Wij zitten nu in een lodge aan de Kwando rivier en hier zitten veel krokodillen en nijlpaarden.
Vanaf de lodge hebben wij er vandaag diverse gezien op afstand en vanmiddag zijn wij met de boot het gebied ingetrokken om ze van dichtbij te bekijken.
Maar helaas, ze hadden zich in het moeras teruggetrokken waar je met de boot niet bij kunt.
Wel een paar krokodillen gezien maar zo gauw je dichtbij kwam doken ze het water in en verdwenen.
Wel veel vogels gezien, waaronder de bijeneter en een bepaald soort ijsvogel, maar hier speelde de zon een verkeerde rol waardoor het moeilijk was foto’s te maken.
Morgen gaan wij de grens over naar Botswana en zitten 3 dagen in het Chobe Safari Park.
Wij zijn benieuwd.