dag 10 - Reisverslag uit Khorixas, Namibië van Corrie en René - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Khorixas, Namibië van Corrie en René - WaarBenJij.nu

dag 10

Blijf op de hoogte en volg Corrie en René

29 Mei 2014 | Namibië, Khorixas

Vanmorgen hebben wij uitgecheckt bij onze lodge, want wij gaan Etosha vandaag verlaten.
Wij hebben tot vanmiddag 13.00 uur de tijd om het park te verlaten, want je betaalt hier entree per 24 uur, en omdat wij 2 dagen geleden het park rond 13.00 uur binnen kwamen, moeten wij dus ook weer rond 13.00 uur het park verlaten.
Om bij onze volgende bestemming te komen, moesten wij ongeveer 200 km rijden, en deze route ging nog helemaal door Etosha.
Onderweg konden wij nog van alles bekijken, en dat hebben we dus maar gedaan. Wij hebben een paar waterholes bezocht en nogal wat dieren gezien, o.a. 2 prachtige leeuwen, een paar grote olifanten en een neushoorn, en een heel stel giraffen.
Mooi op tijd waren wij bij de uitgang, en na een paar km waren wij bij onze bestemming, “de Mushara Lodge”
Sakkerdie, wat een luxe, een prachtige bungalow met uitzicht op een prachtige tuin met zwembad, en volgens de gegevens een prima keuken, dus dat wordt weer een probleem vanavond.
We hebben er vanmiddag een luie middag van gemaakt, want we hadden niet eerder de tijd, dus lekker aan het zwembad gelegen, waar wij gezelschap
kregen van 6 wilde zwijnen, die op het gemak in de tuin rond liepen, erg leuk.
Na 2 dagen zonder internet hebben wij in Mushara gelukkig weer wel internet, daarom konden wij geen verslagen versturen, en krijgen jullie er vandaag dus 3.
See you tomorrow.
Volgens de info hebben wij morgen geen internet ter beschikking.

• 29 Mei 2014 - 18:34

Josée:

Hoi Corrie en Rene.Wat een prachtige reis hebben jullie tot nu toe.Ik heb het hele verslag gelezen
    intussen. Wij zijn terug van de Nederlandse kust, dat was ook leuk.
    Doe voorzichtig maar geniet met volle teugen. Big hug. Josée.

• 29 Mei 2014 - 20:51

Louise:

Hallo Jullie 2 daar heel mooi wat jullie allemaal meemaken ,geniet ervan ,
    gr.Louise

• 30 Mei 2014 - 11:05

Hennie Van Gerwen:

Die Mushara Lodge ziet erg goed uit. Lijkt me ook wel leuk voor een uitstapje Kiek ut Oit. Jammer dat het te ver weg is. Ik ben 2 weken geleden nog in Blijdorp geweest met Nicole. Veel dieren op jullie mooie foto's komen me bekend voor. In Blijdorp waren veel jonkies geboren. Zie je dat daar ook? Of kan dat niet omdat het daar nu geen lente is?

• 30 Mei 2014 - 22:07

Romy:

Hoi Corrie en Renée,

Ik wens jullie nog veel plezier op jullie rondreis!!!
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin!

Groetjes Romy
    (Jullie krijgen ook de groetjes van papa,Mariska,opa en oma)