dag 23 - Reisverslag uit Ghanzi, Botswana van Corrie en René - WaarBenJij.nu dag 23 - Reisverslag uit Ghanzi, Botswana van Corrie en René - WaarBenJij.nu

dag 23

Blijf op de hoogte en volg Corrie en René

12 Juni 2014 | Botswana, Ghanzi

Na 3 dagen geen internet verbindingen te hebben gehad gaan wij vandaag op zoek naar een lokatie waar dit wel kan.
In het hotel waar wij nu zijn, in Ghanzi, hebben wij ook geen internet ter beschikking.
Dadelijk gaan wij kijken of er ergens een mogelijkheid is om deze gegevens te versturen.
Vanmorgen hebben wij al een SMS-je ontvangen van een van de lezers van onze site die zich ongerust aan het maken was.
Maar alles is prima, wij hebben een geweldige reis en nu zijn wij op de weg terug richting het vliegveld.
Morgen overnachten wij noch in Gobabis en vanuit rijden wij naar het vliegveld omdat wij vrijdagavond de vlucht hebben naar Frankfurt en daar zatermorgen aankomen.
Als wij op het laatste adres ook geen internetverbinding kunnen hebben is dit ons laatste verslag vanuit Botswana.

• 12 Juni 2014 - 13:36

Inez:

Lieve Buurtjes,

Fijn als jullie weer heelhuids thuis zijn na zo'n geweldige reis.
    Wij zijn er in ieder geval ook nog, dus kunnen even bijkletsen.
    We hopen dat jullie deze laatste dagen nog genieten en een goede terugreis hebben.
    Wat een mooie ervaringen hebben jullie weer opgedaan, dat neemt niemand jullie meer af!

Lieve groet,

Ad en Inez

• 12 Juni 2014 - 16:48

Johan En Ine:

Hallo corrie en renee.
    We hebben echt genoten van jullie verslagen.
    En zeker van de mooie foto's
    Geniet nog van de laatste dagen en een goede terugreis johan en ine