dag 18 - Reisverslag uit Nata, Botswana van Corrie en René - WaarBenJij.nu dag 18 - Reisverslag uit Nata, Botswana van Corrie en René - WaarBenJij.nu

dag 18

Blijf op de hoogte en volg Corrie en René

06 Juni 2014 | Botswana, Nata

Vandaag zijn wij in Elephant Sands gebleven.
Vanmorgen hebben wij een bush walk gemaakt onder begeleiding van een ranger, die een groot jachtgeweer bij zich droeg voor het geval we agressieve dieren tegen zouden komen, maar het was gelukkig niet nodig.
Wij hebben vandaag en morgen een steenkoude wind uit Kaapstad die vanaf Antartica komt.
De temperatuur vannacht en vanmorgen vroeg lag rond het vriespunt, brrrrrrrr.
Nu gaat het wel weer maar vannacht zal het ook wel weer koud worden.
Er is hier nu een zuidafrikaanse werkploeg aan de gang die tenten, zoals wij die in Zuid Afrika (Karin en Harrie weten wel wat wij bedoelen) hebben gehad,
aan het voorzien zijn van solar-energie voor de verlichting en warm water.
Men heeft hier alleen een aggregaat voor stroomvoorziening wat inhoudt dat tussen 22.00 en 06.00 uur geen stroom voorhanden is.
Vanmorgen hadden wij hier ook last van want wij vetrokken om 6.00 uur en wij moesten naar de wc en ons aankleden bij kaarslicht!.
Vandaag hebben wij een rustdag zodat wij na de wandeling van vanmorgen lekker hebben zitten relaxen.
Straks zullen de olifanten wel weer verschijnen om hun dorst te lessen en dat is altijd leuk om te zien.
Morgen gaan wij weer onze reis vervolgen naar Maun.

• 07 Juni 2014 - 10:45

Josée:

Die olifanten zullen wel muggen zijn??????geintje. Ik ben blij dat alles zo geweldig gaat, zoals
    jullie het bedacht hadden. Kiek ut oit mé die grouwte bisten('t Helmonds ben ik ook al verleerd).
    Het is hier vandaag 31 á 32 graden hot hot hot dus. Er is met deze Pinksterdagen van alles te doen hier
    natuurlijk. Knuf Josée. Geweldig dat jullie dit samen kunnen beleven.